Halleluja!

Wohoo! Jag kommer inte att bli blind! För 2 dagar sedan började mitt ögonlock göra ont. Tyvärr har jag läst om alldeles för mycket sjukdomar för att inte tro att det var något allvarligt. Efter att ha konstaterat att jag inte hade glaukom, ögoninflammation eller något liknande var det enda alternativet cancer. Ja en tumör bakom mitt öga. Helt klart..
Men nu har den kommit! Vageln! Yes! Nu är bara frågan om man får ha linser när man har en vagel? Det är ju rätt elakt om jag ska behöva ha ont i ögat och samtidigt ha glasögon på näsan? Vi får se om det sunda eller utseendefixerade jag-et som vinner imorgon.


Kommentarer
Postat av: olli

Noviferm eller Oculentum Simplex är det som gäller. Iväg till apoteket sööööötbruno. :)

2007-10-18 @ 07:59:18
URL: http://lyckligaolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0