Idolfeber?

Just nu är mitt liv lite för spännande. För varje ny sida jag surfar in på, hörn jag rundar eller samtal som startas runt mig är jag livrädd. Hjärtat slår fortare, musklerna i kroppen är på helspänn. Rädd för att hela min söndagsförmiddag ska totalförstöras. Att gå in på någons blogg är som att spela på lotto, vinst eller förlust, inget mellanting. Lovisas blogg är t.ex. bannlyst just nu. Det är nämligen så att jag dissade Idol i går. Alltså har jag ingen aning om vem som har åkt ut. Imorgon klockan 11 ska jag sätta mig framför teven och låtsas att ingen annan heller vet.
Mardrömsscenario: Att jag i morgon vid frukost utan att tänka mig för surfar in på expressen/aftonbladet och får svaret kastat rakt i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du kan lugnt besöka min blogg! Inget avslöjande om vem som åker ut. (Dock hade jag ju såklart åsikter som programmet ;)

2007-10-07 @ 10:22:10
URL: http://lovisasta.blogg.se
Postat av: chris

Jag höll på att tumla in i hela kill-idol-gänget i lördags när de stod uppställda för fotografering i gamla stan! O det galna va att jag inte märkte det själv heller för jag va så himla busy med att prata i telefon! det va magnus som berättade det för mig efteråt...suck suck..

2007-10-08 @ 20:32:03
Postat av: Therése

Haha, vilken grej! Det är alltså därför man håller till i sthlm och inte gbg.. Här kan man på sin höjd tumla in i håkan hellström, ehm nej tack :)

2007-10-08 @ 22:43:05
URL: http://ohalsobloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0