It's a mad, mad world.

"...detta inkluderar aktiviteten i de accessoriska manliga könsorganen och utvecklingen av manliga sekundära sexkarakteristika."

Den där meningen skrev jag ned för 2 sekunder sedan. Helt allvarlig, inget fnitter. Inte ens ett leende, utan bara pam, pam, pam. Jag har alltså med mina egna fingrar satt ihop de ord som står där. Om jag för 7 år sedan hade fått se den meningen och vetat att det var detta som väntade mig hade jag nog gjort något dramatiskt, typ hoppat av naturlinjen och blivit frisör. Hjälp. Vad händer med mig?


Kommentarer
Postat av: chris

om vi sett den meningen för tre år sedan hade vi inte kunnat va allvarliga. Trots natur.

2007-10-11 @ 21:28:51
Postat av: chris

mer än tre år sen, 4 år sen nästan ju! Gud, vi håller på att bli gamla! O vi som alltid varit yngst!aaaaah

2007-10-11 @ 21:33:41
Postat av: Therése

I know.. Creepy..

2007-10-11 @ 22:43:16
URL: http://ohalsobloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0