Lördagskväll i punktform

  • Var? Bliss
  • Vilka? Jag och 2 snygga blondiner
  • Varför? Drinkkväll
  • Hur var det? Snygg inredning, bra latino/house-musik, trevliga/kunniga bartenders med matchande skjortor.
  • Mest oväntade? Främmande kille kommer fram till mig och säger "Hej, här sitter du och ser törstig ut". Som tur var hade jag slängt ett öga på bartendrarna och visste att det var en av dem.
  • Kvällens drinkar? Jag bad om en drink med grapefruktjuice och fick en Sea Breeze (fast med en twist bestående av Vodka Apple), ena blondinen bad om en drink med mörk rom och cointreau och fick nånslags Lunchberg Lemon variant och den andra bad om en fruktig drink med gin och fick nåt spännande med vindruvor och grejer.
  • Betyg? 4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0