Okänslig?

(Man lär sig mycket när man läser om kvinnans reproduktion)
"Många kvinnor lär sig känna hur livmodertappen förändras under cykeln och ungefär hälften kan känna hur dess position förändras. Tyngdkänsla i bäckenområdet och mjukare bröst är andra tecken på den fertila perioden."

Ehm, nu känner jag mig som en dålig medlem i det kvinnliga laget. Jag har då aldrig känt hur min livmodertapp rör sig. Är det en långsam kittlande känsla eller kanske en stöt när allt flyttar sig på en gång? Tyngdkänsla i bäckenområdet.. va? Hur menas det då? "Shit vilket heavy ass jag har idag" Eller?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha. Då är jag också en dålig kvinna.

2007-10-03 @ 13:40:22
URL: http://lovisasta.blogg.se
Postat av: Helge

Hahaha ;)

2007-10-03 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0