Orättvisor

  • Min ICA-chef tycker att jag ska jobba till 22 dagen innan julafton. Detta kommer innebära att jag kommer till min hemstad klockan halv 4 natten innan dopparedan. Aldrig. Antingen får någon som faktiskt bor i Göteborg ta passet eller så slutar jag. Punkt.
  • Mina söta klasskamrater verkar inte behöva varken vila eller mat. Idag röstade de så att vi istället för lunch fick en mysig 4-timmar-i-sträck-föreläsning. Tack.
  • Här har jag lite sent kommit på att herr Schulman är rätt rolig. Vad händer då? Jo han slutar blogga. Inte för att det skär i mitt hjärta precis. Jag bara suckar och raderar honom från mina favoriter.

Något som faktiskt gör mig glad är att min sambo kommer hem från jobbet tidigare för att få tillbringa mer tid med mig. Stjärnor och nyponsoppa (min ledsen/sjukmat) hade han med sig också. Söt!


Kommentarer
Postat av: Christine

Det stämmer! :D Asbra låt!

2007-10-01 @ 19:27:43
Postat av: olli

vissa har det verkligen bra :)

2007-10-01 @ 22:48:20
URL: http://lyckligaolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0