Anti-vegan

Sitter här och mumsar macka med grönpepparsalami. Blev så sjukt sugen på kött på jobbet, rätt skum känsla faktiskt. Men med tanke på att jag inte ens kan minnas mitt senaste icke-vegetariska mål så var det nog dags. Det är några jobbiga typer som sätter upp klisterlappar med texten "Varning, denna produkt kan innehålla spår av mördade och torterade djur" på våra reklamskyltar utanför jobbet. Suck säger jag bara. Inte går jag runt och tvingar på folk mina tankar om saker och ting. För att dra lite långsökta paralleller är det som om jag skulle ställa mig utanför HM och börja kladda dit lappar där det står "Ful" på saker jag inte tycker är fina. Känns det rätt? Nej just det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0