Dagens mest oväntade skratt

Av någon anledning har jag fått för mig att jag inte gillar Alex Schulman. Jag vet faktiskt inte varför. Jag uppskattar hans skriverier i .se och hans fru Katrin's blogg är rätt underhållande. Även om jag är en riktig bloggfantast har jag aldrig besökt Alex blogg. Förren idag.
Första inlägget: Boooring. Ha, det var väl det jag visste!
Andra inlägget: Asgarv. Haha! Skit också...

Undrar bara om jag tycker att det är kul på grund av att jag är trött? Prövar att läsa det imorgon igen. Skrattar jag då så måste jag nog inse fakta:
Hej, jag heter Therése och jag tycker att Alex Schulman är rolig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Therése!
Hej, Jag heter Lovisa och jag tycker också att Alex Schulman är rolig.

2007-09-19 @ 08:50:41
URL: http://lovisasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0