Full fart

Idag har jag gjort något beundrandsvärt (eller korkat beroende på hur man ser det). Jag har tagit sträckan Göteborg-Linköping-Göteborg på under 12 h. Jag har även hunnit med att besöka en lillebror, en farmor och en mamma och pappa. Det ni!

Efter detta hade jag självklart energi kvar till att gå på romantisk komedi med Olli. Det var vad vi hade förväntat oss i alla fall. Filmen "På smällen" som hör och häpna handlar om en snygg tjej som blir knocked up av en töntig kille tar oss igenom deras 9 månader långa lära känna-fas. Låter som ett bra upplägg va? Ta denna handling och blanda med låga sex/röka gräs/filmimitationer-skämt och målgruppen blir 14-åriga fnitterpojkar. Att den sedan innehåller en osexig sexscen, graviditetsstånkande och en mycket realistisk födsel får nog alla kvinnor i publiken att korsa benen och skriva upp kyskhetsbälte på sin nästa önskelista. Not my cup of tea alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0