Jag är en gnällkäring

Vad har hänt?
Jag skulle äta på McDonalds i Borås. Vi har fått en Mecenatrabatt som innebär att man ska ha 5kr rabatt på sitt mål. Det fick inte jag.
Vad hände sen?
Jag skickade ett mejl till McDonalds och klagade.
Fick jag något svar?
Hej Therese,
Tack för ditt mail. Det var verkligen tråkigt att höra att du haft problem med studentrabatten. Självklart ska du ha fått den, då rabatten är rikstäckande. Jag ber verkligen om ursäkt för detta.
För att kunna följa upp detta med de ansvariga på den berörda restaurangen behöver jag veta vilken adress den ligger på. Detta hjälper med att säkerställa att alla medarbetare har denna information så inget liknande ska behöva hända igen.
Hur känns det nu?
Haha. Det är inte så att världen går under. Men en rabattcheck hade varit trevligt.


Kommentarer
Postat av: olli

heeey, du är för go :) men vaddå, fick du ingen rabattkupong??? fyyyy. skicka mejl och klaga vetja!

2007-09-13 @ 20:33:45
URL: http://lyckligaolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0