Jag gillar hösten

Jag kom precis på att det är ganska mysigt på hösten. Ute blåser det som om en mindre orkan var på väg, men inomhus är det varmt och man kan ha ljus tända. I halvmörkret kan man sedan sätta på lite lugn musik och riktigt slappna av. Hittade höstens bästa dekorationsmaterial förut idag, kastanjer! De är bruna, glansiga och påminner mig om min lågstadietid då vi ägnade alla raster åt att samla kastanjer.
image170
Dagens kvällsmat (lite av en favorit): Kinapanna och ris.
Dagens efterrätt: Polemo. What, tänker du då. Jo, det är en gigantisk citrusfrukt formad som ett päron (och nej olli jag är inte full den här gången heller, det är faktiskt sanningen). Detta var första gången jag åt den och det var jättegott! Som en kombo av grapefrukt och melon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0