Tjejhelg!

Fredrik har flytt fältet. Denna helg är det jag och Lovie som regerar i lägenheten!
I går drack vi lite vitt, åt en supergod feta- och spenatrisotto (tack för tipset Frido) och färsk lax. Självklart tittades det på Idol och enbart snälla kommentarer hördes..hrrm.. Tycker svenska folket att Idol-juryn är elaka borde de sätta mig och Lovisa i rutan.
I dag står shopping högst på listan. När magen sedan börjar kurrar beger vi oss till Hotel Gothia och bjuds på lunch och kak/dessert-buffé. Farligt.
I kväll står jag i ett folkhav och lyssnar på ett norrländskt rockband vid namn Takida.. inte min cup of tea riktigt men jag sitter just nu och lyssnar in mig lite och det låter faktiskt rätt okej. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0