Trött

Idag sov jag till 12. Det händer inte ofta. I vanliga fall är man rätt utvilad om man går upp klockan 12. Men om man kom hem klockan halv 8, då räcker det inte. Vad var det då som fångade min uppmärksamhet så pass att jag vandrade hem tidigt på söndagsmorgonen? Jo en persika/jordgubb/äpple-paj och två singstar-sjungande hamnarbetare. För att klargöra saker och ting här, det var alltså inte en walk of shame! Viktigt att poängtera kanske. Jag har bara ätit paj och lyssnat på låt efter låt bli sönderslaktad.

Nu väntar jag att sambon ska bli klar så att vi kan gå och handla pizza. Ja, andra dagen i rad. Men idag behövs det verkligen.


Kommentarer
Postat av: Frida

Riiiktigt udda, men kul igår - fast håller med dig: man är inte hundra idag.. och pluggandet får lätt vänta :)

2007-09-23 @ 17:13:15
URL: http://chokladsemla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0