Hej Björn Gustafsson!

Jag är rätt så lättroad. Skrattar mycket och ofta. Jag är alltså den perfekta publiken för en komiker.

Jag har sett dig på Parlamentet 2 gånger. Båda gångerna har du spelat den lilla pojken med det söta leendet och de pinsamma skämten. Det går inte hem i min tevesoffa.

Sedan var du med i Melodifestivalen och jag tänkte kanske är den här killen rätt underhållande i alla fall. Fast på sitt egna lilla sätt. Han dansar konstigt och kan rimma, jaja det funkar väl.

I dag såg jag det här klippet. Och du tog mig med storm! Jag skrattade så att tårarna sprutade och kommer troligen ha träningsvärk i magen i morgon.

Du är verkligen rolig!

Kram på dig och lycka till i Karlskrona på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0