Hej Olivia!

Hoppas allt är bra med dig! Själv är jag seg som en geléråtta. Har legat i soffan hela kvällen och mosat i mig jordnötter och Lindt's hallonchoklad. Det är ingen bra kombination kan jag berätta så här i efterhand.. mår lite illa :).

Jag ber om ursäkt för att jag inte är så aktiv här på bloggen men jag ska banne mig klara den här jäkla kemikursen även om det kommer att krävas blod, svett och tårar. Dina gästspel på luncherna är som en solglimt bakom mörka moln! Men det vet du väl? En fågel viskade i mitt öra att du kommer förbi i morgon, kul! Påminn mig om att du ska få dina 10 kr då :). Du kan ju inte åka till Malmö som en fattiglapp, eller hur?

Ett litet musiktips måste du ju få också så att du har nåt att göra mellan mina blogginlägg. Det här är mina nya älsklingar!


Lille Skutt-kram till Dig!


Kommentarer
Postat av: olli

såååååååååååååå fint!!!! tack tack tack tack tack för detta fiiiiiiina inlägg. jag blev alldeles glad i hela hjärtat. glad alla hjärtansdag sötbruno.

2008-02-14 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0