På ICA

Kund, tant på typ 60 år: Hej!
Jag: Hej (förväntar mig frågan "Var hittar jag ketchupen/majonnäs/kakao...")
Kund: Vet du vem du är jättelik?
Jag: Ehm, nej
Kund: En kunglig person...
Jag: Nej, jag vet faktiskt inte
Kund: Prinsessan Mary av Danmark! Är det ingen som har sagt det till dig innan!?
Jag: Nej och jag vet faktiskt inte hur hon ser ut.
Kund: Men det är ju hon som kommer från Tasmanien och är lite mörk och har mörkt hår.
Jag: Då får jag kolla upp det... (vaddå, ser jag ut som en mörk tasmanier??)

image257  image258
Kanske liknar vi varandra pyttepyttelite (om jag skulle operera näsan och inte äta på ett halvår) men jag får nog ta det som en komplimang.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken gulletant :)

2008-02-01 @ 17:26:31
URL: http://lovisasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0