What's up?

image248Tentaplugg är verkligen gör verkligen inte ditt liv till någon spännande och rosaskimrande historia. Här sitter jag i myskläder (min nationaldräkt just nu) och lilla My-tofs på huvudet. Har faktiskt stuckit ut min lilla nos i stora världen i dag och har därför chockerande nog på mig mascara.

Liten recension av Californication:
Har sett 2 avsnitt nu och det är bland de sjukaste serier jag sett. Det handlar om en kille (Arkiv X's Mulder) som är en författare med skrivkramp som...ehm.. hur säger jag det här fint.. jag citerar hans exfru "sätter på allt som rör sig". Skruvade händelser, nakna tjejer i mängder och pinsamma situationer avlöser varandra. Trots detta är jag fast, hur ska det gå för honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0