Hej optimister,

Nu är det skit här igen.. Jag ska berätta varför.

Det snöar (igen), jättefint och romantiskt snöfall men dock blöt och kall äckelsnö.
Övningstentan jag försöker med nu är helt psykfallsknäpp.
Jag har bara ett avsnitt Gilmore Girls kvar nu av säsong 7 (har redan snyftat mig igenom 2 avsnitt i dag)
Magen är hungrig och jag är fet.
Fredriksson firar påsk så jag är alldeles ensam och känslomässigt labil och sönderstressad.

Jag ber om ursäkt för mitt utbrott.. Jag är nog glad igen om några timmar. Tentaplugg är en känslomässig berg- och dalbana..

Happy thoughts!

Kommentarer
Postat av: olli

sååååååååååååja lilla bruno, det ordnar sig. snart är det över!! luuuuugnt och fint sötbruno. det är inte lätt när det är svårt, men snart så är det över och då blir det feeeeeeest :P upp med hakan och i med lite choklad så känns det snart bättre :) puss puss

2008-03-23 @ 17:53:53
Postat av: Frida

Vi är två...

2008-03-23 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0