Hej PeO aka föreläsaren,

I morgon när du rättar min dugga vill jag att du tänker på detta ordspråk:
"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker".

Här kommer tolkningen om du tyckte att det var lite luddigt: Jag är egentligen rätt smart, jag tänker rätt från början. Men sen tänker jag lite fel och så går allt åt pipsvängen. Det är typ som att vara ute och plocka svamp. I början har du koll på var i skogen du är, sedan är du så inne på att titta på marken och leta svamp att du tappar lokalsinnet, i slutet är du så inne i svampletandet att du blir lite snurrig och hipsvips har du gått vilse. Så går det till när jag löser kemiformler. Typ.

Vänliga hälsningar
Hon i mitten på sjunde raden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0