Hello cravings!

I går kom det. Som ett slag i magen. Jag måste, måste ha nya jeans! Problemet med jeans är att de måste ha exakt rätt färg/slitning/längd/whatever. Du måste älska dina jeans helt enkelt.

Nästa problem: Jag läser alldeles för många modebloggar. Där studsar tjejerna runt med sina Mulberrys och skriver om den nya Miu miu eller Marc Jacobs väskan. De slänger på sig sina flera tusenkronors skinnjackor som de köpt/fått och flänger ned på stan i höga klackar. Summan av det här är att min världsbild blir smått snedvriden. Jag försöker berätta för mig själv att jag är student och inte kan köpa ett par jeans för 2000kr. Men jag vill! Ne, nu får jag rycka tag i mig själv och visualisera ett par H&M-jeans. Det blir bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0